Happy Turkey Day!

November 24th, 2011
By

Don't think anyone is online out there today, but just wanted to apologize for not being able to post our usual "Where In Hawaii" Wednesday photos yesterday, but I'll be back next week fo' sho! Until then, have a great time with your families today and save me some dessert k? :P

Happy Thanksgiving y'all! :)

VH07V!

6 Responses to “Happy Turkey Day!”

  1. Chicken Grease:

    Happy Thanksgiving to all of you!!! I am so full this is all I can say right now.


  2. carokun:

    No worries! Happy Thanksgiving to you and the WWE Ohana! :)


  3. Paco:

    A day late, but Happy Thanksgiving to all! Happy Black Friday! Hit Toys R Us this morning before work. not too crazy since they opened up earlier. Didn't get everything I wanted, but did find some bargains.


  4. rayboyjr:

    :cool: Happy VH07V Friday Errr-One!!! :cool:

    ... hey Ed ... hope everyone had a Happy Thanksgiving yesterday ... with some football, family, friends, and lots of food ... haha, the four f's of Thanksgiving ...

    ... and now we're officially out of the gates for the holiday season ... I just hope for sanity ... in this hectic time ... yeah, I love it ... but sometimes not so much ...

    ... Have A Good One Everyone!!! ...


  5. snow:

    hope you (ed) and your WWEers each had a wonderful thanksgiving! i had my obligatory pumpkin pie breakfast today! :D still recuperating from getting home at 3:30 am from our black friday shopping! it was crazy!


  6. World Wide Ed:

    * 1.Chicken Grease:
    Happy Thanksgiving to all of you!!! I am so full this is all I can say right now.

    LOL! I had one Thanksgiving lunch and then a Thanksgiving dinner just a few hours later. Talk about Kanak Attack! :P

    * 2.carokun:
    No worries! Happy Thanksgiving to you and the WWE Ohana!

    Much love c-chan!

    * 3.Paco:
    A day late, but Happy Thanksgiving to all! Happy Black Friday! Hit Toys R Us this morning before work. not too crazy since they opened up earlier. Didn't get everything I wanted, but did find some bargains.

    No worries Pacman, I'm a week late! :P

    * 4.rayboyjr:
    Happy VH07V Friday Errr-One!!!

    ... hey Ed ... hope everyone had a Happy Thanksgiving yesterday ... with some football, family, friends, and lots of food ... haha, the four f's of Thanksgiving ...

    Nice! What about fut futs after the food? Shmall kine! ;)

    * 5.snow:
    hope you (ed) and your WWEers each had a wonderful thanksgiving! i had my obligatory pumpkin pie breakfast today! still recuperating from getting home at 3:30 am from our black friday shopping! it was crazy!

    Wow! Hardcore! Wifey picked up a Kabocha Pie which is kinda like a Japanese style pumpkin pie. I was too stuffed to try it, but kinda wish I did now. :(

    Happy Holiday season all!